Služby zákazníkům 24 hodin denně na infrastruktuře bez výpadků, s garancí dostupnosti potřebného výkonu, kapacity i rychlosti odezvy.
Profil zákazníka
Společnost ALCASYS je specialistou na kontaktní centra a inovativní komunikační řešení. Na slovenském trhu působí již od roku 2004 a o tři roky později se její působnost rozšířila také na českém trhu, kdy došlo k založení ALCASYS Czech Republic, s.r.o. v Praze. Svá řešení nabízí převážně pro kontaktní centra, firemní komunikaci, dopravce a outsourcing call centra.
Realizace 2020
Jedným zo silných faktorov prečo sme sa rozhodli využívat infraštruktúru Cloud4com bola a je potřeba poskytovať služby našim zákazníkom 24 hodín denne na infraštruktúre s garanciou bezvýpadkovosti, dostupnosti potrebného výkonu, kapacít, rýchlosti odozvy. V súčinnosti s technologicky zdatným a plne kompetentným supportom nemáme dôvod k obavám o prevádzku našej IT infraštruktúry v cloude. Naše rozhodnutie bolo správne ako z technologického tak aj z ekonomického hľadiska.
Ján Kostka
CEO a předseda představenstva
Výchozí situace a cíle projektu
Společnost ALCASYS využívala již delší dobu business systémy v externím datovém centru. Pro odborníka na zajištění inovativní komunikace je ale potřeba být k dispozici a poskytovat služby jejím zákazníkům 24 hodin denně v odpovídající kvalitě. S narůstající klientelou byly kladeny vyšší nároky na správu HW a SW, a tak došlo k rozhodnutí vybrat partnera pro privátní cloud se zkušenostmi a vysokou úrovní služeb s cílem obsluhovat zákazníky na spolehlivé infrastruktuře.
Přínosy
- Vysoko dostupné prostředí bez nákladné investice
- Garantovaná odezva a výkon IT infrastruktury
- Možnost upravovat parametry a rozsah služeb podle aktuální potřeby
- Interní IT se již nemusí zaměřovat na infrastrukturu
- Možnost plně se soustředit na aplikační vývoj
Popis řešení
Pro zajištění vhodného řešení bylo nejprve provedeno důkladné testování parametrů dostupnosti, odezvy a výkonu. Následně došlo k navrhnutí řešení a plánu pro jeho migraci, a to bez dopadu na provoz 24x7. Předchozí kroky provázela optimalizace výpočtových zdrojů pro efektivní a ekonomické fungování a dnes již většina kritických systémů zákazníka běží ve virtuální infrastruktuře AC Cloud.
Použité technologie
- Virtuální privátní datové centrum (vPDC)