Rychlé nasazení a konfigurace nových koncových zařízení ve firmách

Dnešní doba výrazně urychluje vývoj nástrojů, které nová zařízení umožní dodat na jakoukoliv adresu již předpřipravená. Po vybalení a připojení na síť se rozběhne konfigurace, která zajistí potřebná firemní nastavení k provozu.

Autopilot pro Windows zařízení

Většina počítačů a notebooků, které společnost AUTOCONT dodává do podnikového prostředí má operační systém Microsoft Windows a tedy Windows Autopilot je pro enrollment této techniky velmi užitečnou pomůckou.

Představte si situaci, kdy do firmy koupíte více nových firemních zařízení. V běžných případech přichází IT specialista, který jedno zařízení po druhém uvede do provozu, nainstaluje firemní rozhraní, tiskárny, aplikace, nastaví firemní protokoly a standardy. Mnohdy jde o několikahodinovou práci. Windows Autopilot, jak už název napovídá, na to jde z druhé strany - IT specialista se podílí na nastavení šablon a to jen jednou. Pro všechna nová jednotlivá zařízení a jejich uživatele již potřebné pořeší Autopilot.

Jak Windows Autopilot funguje?

Uživatelům jednoduše stačí zařízení s Windows vybalit a zapnout. Autopilot ho neprodleně začne konfigurovat z cloudu pomocí několika kroků. Není třeba se bát, že by se něco dělo za zády uživatele, celý proces totiž může sledovat a být jeho součástí, s plnou kontrolou nad tím, co se děje.

Suma sumárum, když používáte ve vaší organizaci Windows Autopilot, není třeba mnoha hodin opakované rutinní a často nezáživné práce. Vaši zaměstnanci mohou obdržet nová zařízení, ať jsou kdekoliv a díky Autopilotu je velmi rychle a spolehlivě připravit k práci tak aby byly dodrženy všechny provozní a bezpečnostní standardy organizace. Windows Autopilot je součástí řešení Microsoft EndPoint Manager, ke kterému v tomto produktlistu najdete více informací.

Nasazení Apple produktů s DEP

Pro rychlé nasazení produktů operačním systémem iOS do podnikového prostředí je velmi užitečné využít Apple Deployment Program. Při potřebě rychlého rozběhnutí několika nových podnikových zařízení, se stane vaším pomocníkem Apple Business Manager nebo Apple School Manager. Díky nim si vytvoříte vlastní Mobile Device Management server a potřebné na něm předpřipravíte. Nebo tuto konfiguraci necháte na našem specialistovi.

Dané kroky zaberou jen omezený čas, který navíc investujete jednou. Uživatelům nových Apple zařízení pak stačí už jen zapnout nový iMac, Macbook nebo třeba iPad a zařízení se samo spojí se servery, díky kterým automaticky začne instalace všeho potřebného.

Samsung Knox Enrollment & Configure

U mobilních zařízení Samsung s operačním systémem Android využíváme pro rychlé a hromadné nasazení řešení Knox Enrollment a pro konfiguraci a přizpůsobení zařízení Knox Configure. V tomto produklistu naleznete k daným nástrojům více informací.

Zájem ?