Customer Service Management s platformou ServiceNow

Proč Customer Service Management

Pokud chcete efektivně komunikovat se svými zákazníky a partnery, je využití modulu CSM ideálním prostředkem, ke kterému již nic dalšího nepotřebujete. Společnost ServiceNow se při vývoji tohoto modulu zaměřila na 2 základní úkoly:

  1. Méně požadavků na personál poskytovatele služeb - umožnit uživateli, aby si mohl maximum svých požadavků vyřešit jednoduše samostatně.
  2. Snížení pracnosti řešení zadaných požadavků - zajistit automatické a rychlé směrování požadavků, které si zákazník nevyřeší sám, ke správnému řešiteli a jejich rychlé vyřešení.

Pro řešení prvního úkolu je využito zejména:

  • Široce modifikovatelného portálu s možností přístupu i anonymních uživatelů a jejich registrace.
  • Fulltextového vyhledávání ve všech databázích ServiceNow (znalostí databáze, řešení požadavků, časté dotazy, příručky, provozní dokumenty) jako podpora "self service".
  • Virtuálního agent - inteligentní učící se „chatbot“.
  • Mobilního rozhraní umožňující plnohodnotnou práci.

Pro druhý úkol je využito:

  • Automatického směrování požadavků na správnou řešitelskou skupinu s využitím „strojového učení“ pro zpřesňování rozhodování.
  • Automatického řešení některých kroků v rámci řešení standardních požadavků.

Celý modul je designován pro obsluhu velkého množství uživatelů v řádech milionů. Tomu odpovídá i jeho výkonnost a zabezpečení. Snadnou administraci zajišťuje logické datové oddělení jednotlivých organizací uživatelů i řešitelů (doménová separace).

Příklady využití:

  • Asistenční služby,
  • portály pro dodavatelé energetických služeb a telco operátory,
  • zdravotnická zařízení,
  • portály pro komunikaci s občany.

Modul CSM je součástí platformy ServiceNow a je tedy plně integrován se všemi ostatními moduly, se kterými sdílí datovou základnu i funkcionalitu.

Co vám nabízíme

Díky našemu know-how si rychle osvojíte metodiku a fungování platformy ServiceNow a jejich jednotlivých modulů. Provedeme společně s vámi procesy implementace ServiceNow, připravíme formou školení a workshopů pro efektivní používání ServiceNow a pomůžeme s udržováním a dalším rozvojem všech modulů ve vaší organizaci.

Proč AUTOCONT

Mnoho let dodáváme svým zákazníkům služby v oblasti návrhu a implementace procesů nezbytných k profesionálnímu řízení poskytování IT služeb založeném na softwarových nástrojích. V oblasti implementace nástrojů typu ServiceDesk patří AUTOCONT již dlouhou dobu k významným dodavatelům na trhu.

Jsme držitelem prestižního certifikačního statusu ServiceNow Premier partner. Pro oblast ServiceNow máme vyškolený tým, který je schopen velmi rychle efektivně pomoci. Náš tým má dlouhodobé zkušenosti s implementací řešení ITSM a s dalšími moduly platformy ServiceNow u významných zákazníků. Náš tým konzultantů a specialistů ServiceNow s mezinárodním obsazením a zázemím velké firmy, nám umožnuje intenzivně investovat do jejich vzdělávání, abychom mohli našim zákazníkům neustále poskytovat služby na nejvyšší možné úrovni. AUTOCONT aktivně interně používá ServiceNow a staví tak na cenných zkušenostech nabytých v rámci vlastního fungování

Aricoma Group

Vytvoření ARICOMA Group je završením mnohaletého působení skupiny KKCG v oblasti informačních technologií. Služby ARICOMA Group pokrývají celé portfolio firemního IT. Právě komplexnost a vzájemná propojenost technologických řešení z nás dělá velmi silného hráče na IT trhu. Jakožto největší český IT holding působící na středoevropském trhu dokážeme vytvořit vašemu byznysu špičkové řešení na míru. Lidé a technologie se mění rychlým tempem a spolu s nimi i vaše podnikání. Naším posláním je pomoci vám zvládnout data, technologie a s nimi spojené lidi ve vaší společnosti.

Více informací najdete na www.aricomagroup.com

Reference

  • Ministerstvo pro místní rozvoj
  • Česká spořitelna
  • Čepro
  • Dataspring
Zájem ?