Děkujeme za vaši podporu. Velice si jí vážíme.

Vážení zákazníci, velice nás potěšily reakce, které jste projevili po červnovém zásahu našeho datového centra tornádem. Nesmírně si vaší podpory vážíme. Děkujeme a několik z vašich reakcí zveřejňujeme níže.

Cestovní kancelář FISCHER, a.s. – Petr Dvořáček, IT ředitel, Radim Petřík, manager provozu IT

Dobrý den,

Chtěl bych vám všem velmi poděkovat za úsilí, které jste vynaložili a vynakládáte pro zachování dostupnosti služeb datového centra.

Opravdu si mimořádně ceníme toho, že jsme mohli pokračovat v práci, protože kvůli pandemii vs. rozvolnění prožíváme velmi hektickou dobu, kdy přidáváme a na druhé straně rušíme lety do destinací, měníme letové časy, několikrát do týdne se nám mění podmínky pro cestování a musíme proto být opakovaně ve styku se všemi našimi zákazníky, mít informace na webech a podobně.

Všechna naše oddělení jsou proto na pokraji sil a každý výpadek by byl opravdu velkou komplikací.

Jsme si samozřejmě vědomi, že tyto starosti byly a jsou druhořadé v porovnání s pohromou, která se na Hodonínsku stala, a s jejími následky.

Proto vám všem i vašim blízkým přejeme zdraví, rychlou nápravu škod a návrat do běžného života.

Zdravíme a držte se,
Petr Dvořáček, IT ředitel
Radim Petřík, manager provozu IT

Zentiva, a.s. – Josef Matoušek, Global Head of Information Technologies

Milý kolego,

Rád bych ti touto cestou, alespoň symbolicky, dodatečně poděkoval za vynikající osobní nasazení v noci z 24. na 25. června, po zásahu datového centra v Lužicích bezprecedentní přírodní katastrofou ve formě ničivého tornáda, na zajištění minimalizace dopadu této katastrofy na IT provoz společnosti Zentiva Group.

Děkuji!

S úctou,
Josef Matoušek
Global Head of Information Technologies

PETRA SW a.s. – Jaromír Gajdošík, IT manager

J. Gajdošík: “ Děkuji, každopádně my zatím bez výpadku. Jste BORCI!”

UCED s.r.o. – Jaroslav Vaněček, Manažer informačních technologií

Vážená paní Koutníková,

vyřiďte prosím mé poděkování všem, co se postarali o provoz datacentra po živelné katastrofě a dále starají.

Nezaznamenali jsme žádný výpadek pro nás klíčových služeb a dovedu si představit, že je to jenom díky úsilí vašich lidí, kteří i za této situace, která některé z nich musela zasáhnout osobně, věnují svůj čas provozu datacentra.

Velice si toho vážím a moc děkuji.

Držte se!
Jaroslav Vaněček
Manažer informačních technologií

MND – Marcel Abraham, Vedoucí střediska Péče o zákazníky

Dobrý den,

chtěl bych ocenit a zároveň moc poděkovat za neskutečně dobrou práci, kterou dnes odvedli kolegové z IT, jak v Hodoníně, tak v Praze.

Bohužel jsem měl možnost vidět fotky, v jakém stavu skončilo naše datové centrum a je až neuvěřitelné, že to kolegové vše během dnešního dne zvládli nahodit.

Skvělá práce kolegů z IT vedla k tomu, že takto extrémní situace se našeho provozu téměř vůbec nedotkla a zákazníci tak nepocítili žádné snížení úrovně našeho servisu.

Za celé naše oddělení bych chtěl kolegům moc poděkovat!

Hodně sil a pokud možno klidný víkend.

Marcel Abraham
Vedoucí střediska Péče o zákazníky

Perseus, s.r.o. – Martin Filip, ředitel společnosti

Dobrý den,

Musím ocenit celý tým, který se podílel na zajištění provozu datacentra v Lužicích po té spoušti, co napáchalo tornádo. Myslel jsem, že budou mnohem větší problémy.

Ještě jednou díky všem.

S pozdravem,
Ing. Martin Filip
Ředitel společnosti

Chcete více informací?