Novinky pro Dynamics 365 Business Central z 2022 wave 1 vydání

Přinášíme vám novinky z dalšího jarního vydání podnikového informačního systému Dynamics 365 Business Central 2022 wave 1, které uvolnil Microsoft k 1.4.2022.

Dynamics 365 Business Central je komplexní řešení, které je navrženo a optimalizováno pro malé a středně velké organizace. V 1. vlně vydání 2022 naleznete řadu vylepšení zaměřených na pomoc uživatelům, aby mohli rychleji dosáhnout produktivního používání systému. Nový moderní panel nápovědy poskytuje kontextově orientované odkazy na další zdroje informací pro nové i stávající uživatele. Kompletní přehled a popis nových funkcí a vlastností je zde v plánu vydání.

Nejzajímavější novinky a vylepšení

  • Rychlejší „onboarding“ nových zákazníků a uživatelů – snadnější a intuitivnější zaškolení nových uživatelů prostřednictvím výukových průvodců a kontrolních seznamů.
  • Řada vylepšení aplikačních funkcionalit jako například Kontrola dokladů a deníků při práci, efektivní vyhledávání dokladů a položek a mnohé další.
  • Rozšířená integrace s Microsoft Teams,
  • Vylepšen doplněk Outlook,
  • Sdílení souborů přes OneDrive,   
  • Uživatelská vylepšení webového klienta Business Central,
  • Nová desktopová aplikace poskytující plnohodnotné prostředí webového klienta (PWA – Progressive web app),
  • Excel rozložení pro reporty,
  • Zlepšení výkonnosti a telemetrie,
  • a mnoho dalších.

Novinky v české verzi

  • Nová profilová role „Účetní CZ“, která agreguje většinu českých lokálních funkcí do jednoho místa pro efektivnější práci uživatelů finančních oddělení.
  • Doplnění možnosti pro odesílání záloh a zálohových dokladů e-mailem.
  • Nahrazení CZ funkce pro více úrokových sazeb standardní funkcionalitou více úrokových sazeb - Penále.
  • Funkcionalita pro kontroly částek navržených k platbě nebo vyrovnání napříč aplikacemi.

Vše si snadno vyzkoušíte

Nejjednodušší způsob, jak se s novinkami, ale i stávající funkcionalitou seznámit, je možnost zaregistrovat si online verzi Dynamics 365 Business Central a zde si bezpečně v Sandbox prostředí vše prozkoumat.

S implementací Vám pomůžeme

AUTOCONT má zkušenosti z desítek implementací a známe rozsáhlé možnosti nastavení systému i jeho funkcionality. S naší pomocí je pak implementace mnohem snadnější a rychlejší.
V případě zájmu nás kontaktujte, rádi vám poradíme a pomůžeme.

Chcete více informací?