Jak na moderní zákaznický servis

Cesta ke spokojenému a věrnému zákazníkovi vede přes špičkový zákaznický servis. Ať už jde o řešení objednávek, reklamací nebo servisních úkonů, klienti jsou stále náročnější a udržet krok s moderními trendy je obtížné.

S efektivním využíváním zákaznických dat a budováním vztahu k vaší značce vám pomůže Microsoft Dynamics 365. Objevte s námi možnostmi této moderní platformy, využití prvků umělé inteligence a virtuální reality pro řešení zákaznických požadavků a seznamte se s dalšími zajímavými nástroji.

Datum a čas

23.09.2020, 10:00 - 11:30

Místo konání

AC WEBINÁŘ

Program

  • 10:00 Představení Microsoft Dynamics 365 v oblasti zákaznického servisu
  • Data o výkonosti servisu na jednom místě a přehledně
  • Prediktivní a proaktivní servisní model s využitím diagnostiky a plánování
  • Efektivní vizualizace velkého množství dat z více zdrojů
  • Moderní technologie při řešení zákaznických požadavků
  • Rychlá tvorba zákaznických aplikací na míru
  • ACtive Servisdesk – nadstavbový modul pro řízení servisu
  • 11:30 Prostor pro dotazy, ukončení webináře

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zvou

Miroslav Švrčina, Senior Account Manager
Radek Votruba, Senior Account Manager

Kontakty

V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:

Lucia Vavrinčíková, Product Marketing Manager, e-mail: lucia.vavrincikova@autocont.cztel.: 739 525 254

Miroslav Švrčina, Senior Account Manager, e-mail: Miroslav.svrcina@autocont.cztel.: 725 949 723

Radek Votruba, Senior Account Manager, e-mail: radek.votruba@autocont.cztel.: 727 885 601

Zájem ?