Jak na DataSpring Servisní portál
Servisní portál slouží pro veškerou obsluhu vašich služeb provozovaných DataSpringem a rádi bychom vám ulehčili orientaci v něm. Představíme vám novinky a jeho vylepšení.
Přes Servisní portál zadáváte své požadavky ke změně služeb nebo hlásíte zjištěné problémy a incidenty. Máte zde rovněž k dispozici přehled všech svých požadavků, incidentů a oznámení. Na webináři názorně předvedeme, jak co nejefektivněji v Servisním portále pracovat. Webinářem vás provede Lucie Koutníková, ICT Service Desk Supervisor.
Datum a čas
21.10.2021, 10:00 - 11:00Místo konání
AC WEBINÁŘ
Program
- 10:00 Úvodní seznámení se Servisním portálem
- Jak založit incident
- Seznámení s katalogem služeb
- Jak založit požadavek na FW pravidlo (ACL)
- Jak nainstalovat a nakonfigurovat FortiClient pro připojení k VPN
- 11:00 Otázky a odpovědi, ukončení webináře
Za společnost DataSpring srdečně zvou
Vojtěch Vojík, Sales Director
Lucie Koutníková, ICT Service Desk Supervisor
Jan Janoušek, Change Manager
Kontakty
V případě zájmu o další informace kontaktujte Anetu Dedkovou. Individuální dotazy k tématu akce směřujte na Vojtěcha Vojíka.