Proč přemýšlet o informačním systému v cloudu?

Zveme vás na akci, kterou se osobně zúčastnit nebo si ji můžete prohlédnout v rámci online přenosu. Pojďte zjistit více o informačních systémech v cloudu, které mohou podporovat nebo nastartovat vaši digitální transformaci.

Základní podmínky úspěchu firmy je v dnešní době rychlost reakce na požadavky trhu, optimalizace nákladů na provoz a schopnost co nejlépe uspokojit potřeby zákazníků. A i nedávná doba potvrzuje, že kdo tyto podmínky zvládá lépe a rychleji, je na trhu úspěšnější.

Jste připraveni čelit dalším výzvám ve zrychlování procesů? Máte dostatečný IT personál? Poradíte si se současnou špatnou dostupností a nespolehlivými dodávkami IT vybavení? Nelze náklady na vaše systémy a zdroje vynakládat efektivněji?

Pokládáme tyto otázky, protože víme, že právě podnikové aplikace provozované v cloudu a plně online jsou schopny reagovat na tyto podmínky a umožnit Vám být tak lepší.  

Investice do informačních systémů v cloudu není nákladem současnosti, ale investice do budoucna.

Náš seminář je pro firmy všech velikostí od určených procesů a oboru, které řeší optimalizaci digitálních transformací interních. Také pro společnost, které hledají cestu k větší mobilitě a pružnosti firemních postupů.

Datum a čas

31.03.2022, 09:00 - 12:00

Místo konání

Brno / online

Program

Představíme si , jak využít možnosti cloudu v digitalizaci a automatizaci rutinních činností ve firmě a jak zrychlit interní procesy. Prostřednictvím Microsoft Dynamics 365 a Microsoft Power Platform.

  • Představení platformy Dynamics 365, Microsoft 365 a Power Platform
  • Proč se zamýšlet nad informačním systémem v cloudu?
  • Jak vstoupit do světa cloudu s firemními procesy?
  • Náměty a ukázky pro digitalizaci interních procesů
    • Interní žádanky na majetek, dovolenou, auto nebo služební cestu
    • Inventarizace majetku
    • Využití Teams, které zdaleka není jen aplikace na volání
    • Vytěžení dat v elektronické podobě a zpracování
    • Schvalování smluv, objednávek a faktur
    • Obchodní akce - události v ERP a napojení na další systémy bez programování
    • Automatizace zpracování mezipodnikové fakturace mezi různými systémy
    • Řízení výdajů – zpráva výdajů na cestách

 

Akce proběhne v prostorách AUTOCONT Brno (Sochova 23, Brno - Žabovřesky) a pro vzdálený zájemce bude přenášena i online. Těšíme se na vás.

Seminář i jeho online vysílání je přihlášeni ZDARMA.
Osobní semináře jsou organizovány podle všech platných hygienických opatření.


Srdečně zve František Kulvajt,  obchodní ředitel Obchodní jednotka PAS

Kontakty

V případě zájmu o další informace k akci kontaktujte:
Lucia Vavrinčíková , Product Marketing Manager, e-mail:  lucia.vavrincikova@autocont.cz

Chcete více informací?