Jak co nejlépe přejít do cloudu?

Úroveň technické podpory je v přechodu do cloudu rozhodující. S digitalizací veškerých myslitelných procesů ve firmách a institucích už aktuální otázka nezní, zda přejít do cloudu, ale jak do cloudu přejít co nejsprávněji.

Důležitost technické podpory i možnost provázání cloudových infrastrukturálních služeb s širokým portfoliem služeb je to nejdůležitější a ACcloud je umí nabídnout.

Nepominula již doba hlavního „cloudového boomu“, není cloud tak trochu obnošenou vestou?

S ohledem na postupující digitální transformaci veškerých myslitelných procesů ve firmách a institucích je spíš opak pravdou. Kdo to s digitalizací myslí vážně, neptá se, zda do cloudu přecházet, ale řeší kdy a hlavně jak.

Co je tedy v přípravě procesu přechodu firmy na cloud nejdůležitější?

Nejdůležitější je správné nastavení výpočetních zdrojů a plán migrace. V tomto ohledu není až tak důležité, co jste si poznamenali na papír nebo do excelových tabulek, ale co ukáže praxe. Proto zákazníkům umožňujeme flexibilně měnit zdroje, ať směrem nahoru nebo dolů, v průběhu migrace, respektive v prvních týdnech a měsících provozu v cloudu, umožňujeme bezplatné testování nebo Proof of Concept.

Klíčový je ale celý migrační plán. Na tom pracujeme společně se zákazníkem a především mu pak asistujeme při vlastní migraci. Pokud se připraví kvalitně, pak zákazník nemusí mít žádnou obavu, že by přechod jeho aplikací do cloudu znamenal ohrožení provozu firmy.

Naším cílem je být infrastrukturálním partnerem zákazníků, provozovat pro ně datacentrovou infrastrukturu, a tím jim pomoci vytvořit více času, který mohou věnovat internímu uživateli a byznysu.

Proč by si měl zákazník vybrat řešení od vás a nikoli od konkurence?

Kritérií, která nakonec hovoří v náš prospěch, je většinou více. Mezi těmi hlavními bych uvedl vysoce dostupné a bezpečné řešení postavené na high-end technologiích, samoobslužný portál Virtix, technologické kompetence a s tím související optimální návrh pro daného zákazníka a v neposlední řadě je to umístění dat v ČR. Svojí roli pak jistě hrají reference, stabilita společnosti a samozřejmě i konkurenceschopná cena.

Co byste uvedl jako vůbec největší přednost vašeho řešení?

Nabízíme mimořádně vysokou dostupnost, až 99,999 procenta, ale především flexibilitu při řízení výpočetních zdrojů a při účtování. To reprezentuje automatizovaný samoobslužný portál Virtix. Tolik k technologiím. Nicméně naší největší předností jsou zkrátka více než desetileté zkušenosti s poskytováním cloudových IaaS služeb a z toho vyplývající kompetence v různých prostředích. Zákazníci nakonec nejvíce ocení úroveň naší technické podpory, a to nejenom režim 7x24, ale hlavně její kvalitu, rychlost a kompetenční flexibilitu.

Profituje nějak zákazník i ze skutečnosti, že Autocont náleží pod Aricoma Group, která je největší českou IT skupinou?

Samozřejmě. Dává mu to garanci stability a naprosto perfektního zázemí, v praktické rovině potom možnost provázání cloudových infrastrukturálních služeb s celým portfoliem služeb Autocont až po naplnění strategie Jsme Vaše IT. Domnívám se, že v tomto směru máme na českém trhu unikátní pozici.

Dnes je těžké sehnat a zaplatit kvalitní lidi. My je máme k dispozici ve velkém počtu a po celé České republice. Zajišťujeme permanentní technologický rozvoj poskytované platformy včetně nemalých investic do harmonizačního portálu Virtix, zavádíme nové služby, které pro zákaznický segment mid market dávají smysl a mají pro něj přidanou hodnotu. Zkrátka snažíme se být stále na špici jak technologicky, tak v přístupu k zákazníkům.

 

Převzato z E15.CZ

Zájem ?