Efektivní řízení obchodu s ACtive CRM

Ať už vyrábíte nebo prodáváte zboží, poskytujete služby či realizujete projekty, chcete mít spokojené a věrné zákazníky, že?

Boj o zákaznickou věrnost je tvrdý a budování vztahu se zákazníkem je dlouhodobý proces. Vědět o zákazníkovi všechny relevantní informace a být schopen rychle reagovat na zákaznické požadavky, vyžaduje mít všechny informace přehledně na jednom místě. Plně využít potenciál obchodního týmu a uhlídat efektivitu se snadno říká, ale hůře realizuje. 

Úspěchu lze však dosáhnout pomocí správných nástrojů a procesů jako je ACtive CRM

  • Výzvy

Obsluhovat více zákazníků současně a mít o všem dokonalý přehled, není vždy jednoduché. Poskytování profesionálního přístup vyžaduje správné informace a nástroje. Zdroje obchodního týmu jsou omezené a očekávání zákazníků jsou vysoká.

  • Ideální řešení

Přizpůsobte se každému zákazníkovi individuálně a komunikujte s ním na nejvyšší možné úrovni. Ušetřete svým obchodníkům čas a pomozte jim zvýšit jejich úspěšnost. Převezměte kontrolu nad celým životním cyklem obchodních příležitostí s naším řešením!

  • Požadované výsledky

Obchodní aktivity pod kontrolou, efektivně vynaložený čas obchodníků nad správnými příležitostmi, plnění plánů pod dohledem, přehledné sledování leadů a jejich vytěžení, pokrytí nutných GDPR procesů, to vše je možné dosáhnout se spolehlivým ACtive CRM kdykoliv a odkudkoliv. 

Obchodní aktivity

  • Content management

Obchodní informace jsou díky ACtive CRM na jednom místě. Integrace s databází ARES urychluje zadávání údajů a pravidla pro vyhledávání duplicitních dat předchází nepořádku ve vaší databázi. Znázornění hierarchie obchodních vztahů a kontaktů poskytuje ucelený přehled o zákaznících i kontaktních osobách.

  • Activity management

Sledování vytížení obchodního týmu i realizovaných aktivit u daného obchodního vztahu je jednodušší než kdy dříve. Historie aktivit je dostupná přímo u obchodního vztahu, kontaktu, leadu či příležitosti a poskytuje okamžitý přehled i historickou evidenci celé komunikace. Schůzky, emaily i úkoly jsou k dispozici v ACtive CRM i v kalendáři Microsoft Outlook.

  • Řízení obchodu

Rychlé zjištění odhadovaných výnosů z příležitostí, aktualizace fáze obchodního procesu nebo odhad pravděpodobnosti získání nových zakázek provedete na jedno kliknutí. Optimalizované formuláře a standardizované procesy zajistí vašemu obchodnímu týmu maximální podporu při plnění obchodních cílů.

Plánování a reporting

Zjistíte, co se právě děje v obchodním týmu. Nastavte obchodní plány a cílové výnosy pro konkrétního obchodníka a mějte tak v reálném čase informace nejen o plnění cílů, ale také o výkonnosti celého obchodního týmu.

Zobrazuje grafy a všechna data v přehledných interaktivních řídících panelech, které jsou základem pro řízení všech obchodních aktivit.

Podpora GDPR

Evidence osobních údajů zákazníků v souladu s GDPR legislativou je nutností, možnost evidovat jednotlivá oprávnění ke zpracování konkrétních osobních údajů je nezbytností.

Intuitivní upozornění na evidenci informací bez oprávnění, možnost snadného přidání patřičného právního důvodu, rychlý export evidovaných informací nebo dynamická anonymizace je nedílnou součástí řešení. 

Zájem ?