Nový web pro Sberbank vytvořil Internet Projekt

Praha (únor 2020) – Nová webová prezentace Sberbank, vytvořená Internet Projektem patřícím do skupiny AUTOCONT, obsahuje informace o nabízených produktech, denně aktualizovaný kurzovní lístek a mimo jiné i seznam poboček s aktualizovanými informacemi ke každé z nich.

Společnost Sberbank CZ sídlící v Praze, je plně rozvinutou, samofinancovanou a ziskovou bankou se zaměřením na retailové, malé, střední a velké firemní klienty. V České republice provozuje 25 poboček se 750 zaměstnanci obsluhující 120 000 klientů. Sberbank CZ působí na českém trhu od roku 1993 (od roku 1997 jako samostatná akciová společnost a od února 2013 pod značkou Sberbank), po celém území České republiky, s více než čtyřiceti pobočkami, hypotečními a firemními centry.

Nový webový portál, pro který grafický design dodala přímo společnost Sberbank, obsahuje řadu přínosných funkcí pro návštěvníky ze strany veřejnosti i firem. Web byl začleněn do digitálního ekosystému banky, využívající jednu z nejúspěšnějších platforem Sitecore Experience Platform. S její pomocí lze automatizovaně segmentovat návštěvníky, vytvářet publika a vést personalizovanou komunikaci napříč digitálními kanály. Webový portál samozřejmě plně splňuje stávající technické standardy, včetně plně responzivního zobrazení obsahu na mobilních zařízeních.

„Jelikož jsme všechny prvky implementovali do tzv. komponent, tak jsme redaktorům webu umožnili editovat prakticky jakýkoliv viditelný obsah od bannerů, textu, až po složitější struktury, jako jsou srovnávací tabulky produktů, úvěrové a spořící kalkulačky nebo například formuláře,“ uvedl Petr Elgner, vedoucí obchodního oddělení Internet Projekt, s.r.o.

Dalšími součástmi webu banky jsou například aplikace - kurzovní lístek či seznam poboček, které poskytují denně aktualizované informace z interních systémů banky. Historické hodnoty u kurzovního lístku jsou archivovány s možností zobrazení i několik let zpětně.

„Právě spuštěný webový portál je pomyslným prvním krokem v naplnění nové strategie banky v digitálním prostředí. Díky platformě Sitecore se nám dostávají do rukou nástroje, s jejichž pomocí můžeme s našimi klienty komunikovat moderním způsobem a nejsme limitováni kanálem, který zákazník ke komunikaci zvolí. S webovým portálem máme velké plány,“ uvedl Vlastimil Pospíšil, Head of Digital Sales & Services.