Efektivní řízení porad v Microsoft Teams

Víte, že manažeři na poradách stráví 50% svého pracovního času? Kdy je porada účelná pro řešení problémů a kdy jen ztrátou času? Jaké nástroje využít a jak mít efektivní porady i vzdáleně?

Microsoft Teams umožňuje vše, co pro správnou poradu potřebujete. Využíváte jej ale správně a naplno?

To odhalíme na dalším webináři zaměřeném speciálně na plánování a vedení porad, tvorbu přehledných agend, zápisů a plánování úkolů.

Chceme vás podpořit a podělit se s vámi o naše zkušenosti a tipy, které vám pomohou nejen při řízení firmy a komunikaci z domova.

Datum a čas / 22. dubna 2020, 10:00 – 10:30 hod.

Odkaz na přihlášení do online přenosu obdržíte emailem před termínem webináře. Těšíme se na vás.

Detaily k programu a registraci zde

Za společnost AUTOCONT a.s. vás srdečně zve

Roman Haluzík
obchodní ředitel PAS Business Unit