HP Packaged Support Services

Co je to Support Services?

  • Support Services je služba, která Vám umožní prodloužit či navýšit standardní záruku Vašeho zařízení přesně dle Vašich potřeb a zvýšení nároků na provoz
  • Dle servisní úrovně služby Support Services budete mít nárok na dopravu, práci odborného technika i náhradní díly zcela zdarma a to vše v co možná nejkratší době od nahlášení závady
  • Nenechte se ničím zaskočit a vyřešte své starosti již nyní

Mohu si zakoupit jakýkoliv Support Services?

  • Každý produkt má své specifické typy služeb Support Services
  • U služby Support Services si můžete vybrat 2-5 letou podporu pro Vaše zařízení, zatímco služba Post Warranty Pack je dostupná na 1-2 roky
  • Abyste měli jistotu správného výběru, ověřte si jej stránkách www.sluzbyhpe.cz pod záložkou "Vybrat službu Support Services", kde naleznete i orientační cenu požadované služby

Kdy je možné Support Services zakoupit?

  • Doporučujeme službu Support Services zakoupit společně s Vaším produktem, max. však do 180 dnů od nákupu Vašeho zařízení. Koupíte-li si tedy jakýkoliv produkt HP, máte ještě půl roku na rozmyšlenou, zda-li mu dopřát tuto péči a být až několik let bez starostí!
  • Máte-li starší zařízení, kterému končí standardní záruka nebo předchozí Care Pack, prodlužte jej pomocí služby Post Warranty Packu. Lhůty pro nákup služby Post Warranty Packu jsou nejdříve 90 dní před vypršením stávající záruky a nejpozději do 30 dní od jejího vypršení.

Kde Support Services získám?

  • Pokud se neorientujete, který servisní balíček je ten správný pro Vaše zařízení, tak kontaktujte naše obchodníky v rámci regionálních center nebo naši obchodní linku tel.: 596 152 222, e-mail: obchod@autocont.cz. Pomůžeme Vám.
  • Nákup služby Support Services je možný pouze por zařízení umístěná v České republice
  • Pokud často cestujete i se svým zařízením, pro Vás je určen tzv. Travel Care Pack s globálním pokrytím, který Vám zajistí opravu produktu následující pracovní den po celém světě. V ostatních případech mají služby Support Services lokální působnost v té zemi, kde byly zakoupeny.

Jak Support Services zaregistruji?

  • Máte-li již vybraný a zakoupený Support Services, stačí ho jen zaregistrovat pomocí svého obchodníka přímo k Vašemu produktu a máte vystaráno
  • Bez registrace nebude Support Services platný!
  • Po úspěšné registraci (a zároveň aktivaci) služby Support Servicesu nám v případě jakékoliv poruchy stačí už jen nahlásit sériové číslo Vašeho produkty a my zajistíme vše ostatní

Nezapomeňte na doplňkové služby Support Services!

  • Máte na svém disku citlivá data, která nesmějí přijít do ruky nikomu jinému, a proto byste si chtěli ponechat vadný disk? Volte Support Services se službou DMR – Disk Media Retention, která Vám umožní ponechat si vadný HDD.
  • Máte citlivá data i na jiných médiích? Volte Support Services se službou CDMR - Comperhensive defection material retencion, která Vám umožní ponechání vadných médií a jejich komponentů.

Slovník tj. vysvětlení některých pojmů www.sluzbyhpe.cz/slovnik.