Reference
AUTOCONT v roli IT manažera
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/hauk.png)
Firma Hauk podepsala s AUTOCONTem servisní smlouvu v režimu Jsme Vaše IT, která pokrývá kompletní převzetí IT pod správu AUTOCONTu. Před podpisem smlouvy proběhla detailní analýza aktuálního stavu a byla vytvořena dokumentace IT infrastruktury. AUTOCONT v současné době supluje IT manažera společnosti.
Zajištění bezproblémového chodu IT
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/eden-europe.png)
AutoCont převzal kompletní správu o IT a zabezpečuje ji pro zastoupení této výrobní firmy v České Republice a Polsku. Zákazník získal jednoznačné provozní náklady s garantovanou úrovní služeb, přenesení rizik na poskytovatele IT služeb a rychlé řešení požadavků na IT.
Provoz infrastruktury
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/lazne-frantiskovy-lazne.png)
Zákazníkovi zajištujeme komplexní starost o IT celé skupiny, vlastní má již jen 2 stále zaměstnance. Jedna z firem si navíc pořídila AC Privátní cloud pro možnost legálně sdílet centrální IT infrastrukturu skupiny a licence v ní i možnost dynamicky měnit počty uživatelů ve firmě a ve skupině.
Provoz infrastruktury
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/reda.png)
Provoz IT infrastruktury a její rozvoj je pro zákazníka zabezpečován plně interním manažerem z AUTOCONTu. IT oddělení činí dva vlastní zaměstnanci, kteří se soustředí na podporu informačního systému a provoz e-shopu.
Komplexní outsourcing podnikové IT infrastruktury
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/teknia.png)
Díky předání IT do správy AutoContu došlo ke zvýšení dostupnosti a zabezpečení klíčových podnikových aplikací. Zákazník má k dispozici širokou škálu specialistů AutoContu, kteří jeho IT rozvíjí a pružně reagují na požadavky, což Teknii umožňuje více se soustředit na vlastní podnikání.
Outsourcing koncových zařízení
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/linde-group-inv.png)
Realizace centrální infrastruktury terminálových služeb pro 230 partnerských prodejních míst společnosti Linde Gas. Docíleno spolehlivého přístupu k obchodním aplikacím a snížení celkových nákladů na provoz, instalaci a aktualizaci softwaru. Díky terminálové farmě mají partnerské prodejny lepší možnost komunikace, koordinace a sdílení informací.
Outsourcing IT služeb
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/agc.png)
Zajištění správy a podpory 400 serverů po celé Evropě. Služba je poskytována vzdáleným způsobem, a to na servery fyzicky umístěné v ČR i v zahraničí v režimu 24x7. Bylo dosaženo hlavních cílů - zachováni úrovně kvality, zvýšení flexibility, bezproblémový přechod k jinému poskytovateli a zvýšení provozních úspor.
Outsourcing výpočetní techniky pro obchodní partnery
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/linde-group-inv.png)
Služba obsahuje pronájem a správu výpočetní techniky pro 230 prodejních míst obchodních partnerů a poskytování centrální infrastruktury pro přístup k firemní aplikaci. Součásti je vedení asset managementu, dodávka standardizované image na stanice, roll-out i stažení techniky zajištění spotřebního materiálu. Služba je pravidelně vyhodnocována na měsíční bázi.
Podpora a správa serverové platformy WINTEL
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/ahold.png)
Obsahem služby je zajištění provozu serverů platformy WINTEL včetně administrace uživatelů. Služba je poskytována vzdáleným způsobem i on-site pro řešení poruch hardwaru včetně podpory provozu datových center. Služba zahrnuje komplexní provozní starost o serverovou platformu, ale i podporu při veškerých změnových projektech. Procesně je služba nastavena dle doporučení rámce ITIL. Kvalita i objem služby je pravidelně vyhodnocována na měsíční bázi.
Regionální podpora koncových zařízení
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/reference/iti-infrastruktura/logo-gemoney.jpg)
Společnost AutoCont CZ a.s. outsourcuje GE Money Bank část provozu IS, konkrétně prostředí koncových uživatelů s pracovními stanicemi s operačními systémy společnosti Microsoft. Outsourcing zahrnuje servis různých typů koncových zařízení, on-site HW a SW servis na obchodních místech zákazníka, provádění profylaktické činnosti, zajištění roll-out projektů při aktualizaci zařízení, nebo změnách technologie. L2 podporu uživatelů v sídle zákazníka. Služba je poskytována na celém území ČR. Procesně je služba nastavena dle doporučení rámce ITIL. Kvalita i objem služby je pravidelně vyhodnocován na měsiční bázi.
Outsourcing provozu NT serverů
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/reference/iti-infrastruktura/logo-O2.jpg)
Služba zahrnuje kompletní zajištění provozu části serverové platformy WINTEL. On-site servis, remote řešení požadavků, zajištění systémových služeb (běh a aktualizace antivirové ochrany, běh monitorovacích agentů, aktualizace OS), pravidelné obměny HW i SW, a to na celém území ČR.
Outsourcing koncových zařízení
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/reference/iti-infrastruktura/logo-O2.jpg)
Služba byla poskytována do února 2011. Zahrnovala kompletní péči o osobní počítače a periferie uživatelů - skladování a distribuci techniky, instalaci, konzultace, záruční a pozáruční opravy, profylaxe, zajištění předání vyřazené techniky k ekologické likvidaci, zajištění centrálních služeb pro koncová zařízení jako např. distribuce a inventarizace lokálního SW. Požadavky byly přijímány a zaznamenány v Service Deskovém systému zákazníka a následně předávány k řešení příslušným útvarům AutoCont CZ nebo třetím stranám. Pracoviště Service Desk pak zpracovávalo a monitorovalo jednotlivé požadavky a incidenty, zajišťovalo podklady pro vyhodnocování SLA a připravovalo podklady pro pravidelná jednání projektových orgánů.
Outsourcing koncových zařízení a LAN
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/reference/iti-infrastruktura/logo-mhpn.jpg)
Služba obsahuje provozní zajištění veškerých klientských zařízení, části LAN a serverů. Služba je poskytována včetně Service Desku a zásahy se provádějí jak vzdáleně, tak on-site. Služba je nastavena s ohledem na nutnou součinnost s dalšími subjekty zajišťujícími provoz aplikací. Procesně je služba nastavena dle doporučení rámce ITIL. Kvalita i objem služby je pravidelně vyhodnocována na měsíční bázi.
Podpora prostředí NT
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/vzp-cr.png)
Zajištění částečného outsourcingu provozních činnosti v prostředí koncových zařízení a serverů s operačním systémem Microsoft. Veškerý příjem požadavky uživatelů prováděn elektronicky se záznamem v ServiDesk systému společnosti AutoCont CZ a.s. a následným předáním k řešení. Všechny servisní případy s nastaveným monitorováním s ohledem na plnění kvality služby. Nastaveno pravidelné vyhodnocování kvality na jednáních projektových orgánů. Pro organizaci procesů bylo použito doporučení rámce ITIL (IT Infrastructure Library).
Outsourcing provozu portálu BusinessInfo.cz
S(weq5mrwch0m2asuum0nw2xvo))/Public/Images/loga/czechtrade.png)
Komplexní zajištění provozu portálu formou outsourcingu. V rámci služby s definovanými parametry kvality byly dodány: veškerý hardware a software, služby pro zajištění provozu portálu s definovanou dostupností, připojení k internetu, služby související s rozvojem portálu, služby editace a aktualizace obsahu.