Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Zvyšte kvalitu péče o zákazníky, je klíčová pro dlouhodobý úspěch

Změna banky se zdá být namáhavý proces a v minulosti platili Češi za velmi věrnou bankovní klientelu. Doba se však mění a změna banky už dávno není tak obtížná. Podle průzkumu agentury STEM/MARK v roce 2017 změnil svou banku každý devátý Čech, a tím hlavním důvodem je obecně slabý zákaznický servis.

Přitom právě kvalitní péče o zákazníky je klíčová pro budování dlouhodobých vztahů bez ohledu na oblast podnikání. Microsoft Dynamics 365 for Customer Service nabízí tři efektivní strategie pro poskytování profesionálních služeb:

Digitální technologie mohou zvyšovat očekávání zákazníků, na druhou stranu však pomáhají firmám tato očekávání naplňovat a neustále zlepšovat zákaznickou podporu. Firmy mohou zlepšovat kvalitu svých služeb díky prediktivní inteligenci, zvyšovat efektivitu klientského centra díky samoobslužným možnostem nebo poskytovat skvělou zákaznickou zkušenost díky všestrannému přístupu s vícekanálovou komunikací. To vše je odliší od konkurence a zvýší loajalitu jejich zákazníků.